Firmamız

 

Ekonomik ve sosyal alanlarda ulusal ve uluslararası düzeyde, pazarlama ve kamuoyu araştırmaları yapmak amacıyla, 2006 yılında kurulan Binom Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri; 48 kişiden oluşan dinamik ve tecrübeli ekibiyle tüm kantitatif ve kalitatif araştırma çözümlerini hızlı, güvenilir ve profesyonel şekilde sunmaktadır.

 

Vizyonumuz

 

Müşterilerimizi ve çalışanlarımızı her zaman mutlu eden, lider veri toplama şirketi olmaktır.

 

Misyonumuz 

 

Binom Araştırma olarak operasyonel alanda önemli yatırımlar yapan,yerel ve uluslararası lider bir Türk şirketi olarak tanınacağız.Uygun fiyatlarla sınıfının en iyisi hizmeti sağlayıp tüm müşterilerimizle güçlü ortaklıklar kuracağız. Sürdürülebilir ve istikrarlı kazançlar sağlarken çalışanlarımızın, toplumumuzun ve müşterilerimizin bilgi gizliliğine itibar edeceğiz, kurumsal yükümlülüklerimizi yerine getiren bir şirket olarak faaliyet göstereceğiz.

 

Müşterilerimize ve Çalışanlarımıza Taahhüdümüz sürdürülebilir büyüme başarımızın temel motivasyonu ve göstergesidir. Yenilikçi yaklaşımlarımızla etkin sonuçlar elde ederiz. 

 

Müşterilerimizi ve çalışanlarımızı her zaman memnun etmeyi ve onların yüzünü güldürmeyi hedefleriz.  Bu amaca ulaşmak için organizasyonumuzu geliştirir, güçlendirir ve yetkilendiririz.Değerlerimizi özümsemiş çalışanlarımızla kurumsal başarıyı garantileriz. 

 

Belgelendirmeler & Kalite Hedeflerimiz

 

Günümüzde giderek artan rekabet ortamında,Binom Araştırma’nın başarmak zorunda olduğu ana hedefleri vardır.Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır.

 

•             Müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilmek

•             Maliyetleri azaltarak, verimliliği arttırmak

•             Yeni hizmetler sunabilmek

 

Bizler için artık "herkesin elinden gelenin en iyisini yapması" bu hedefleri yakalamak için yeterli bir çözüm olamamaktadır. İlk başta gerekli olan, herkesin ne yapması gerektiğini bilmesidir.

Binom Araştırma ISO 9001,ISO 20252,ISO 27001,ISO 10002 ve GAB 2014 kalite belgelerinin sahibidir ve iç ve dış denetlemelere açık bir firmadır.Böylece hem çalışan verimliliğini hem de hizmet kalitesini en üst seviyede tutarız.

Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
Capi metodu ile uygulanacak araştırmalar için 200 adedi bulan Capi parkımız ile tüm müşterilerimize geniş boyutlarda hizmet veriyoruz. Ek olarak Binom Araştırma olarak scripting hizmeti de vererek müşterilerimize ayrıca destek sağlıyoruz.
Çalışma hayatımıza başladığımızdan beri ekiplerimiz metodolojisi Papi olan çalışmalarda müşterilerine hizmet vermiştir. EDK ve Kodlama departmanlarını da bünyesinde bulunduran firmamız, Papi araştırmalar için beklenen tüm hizmetleri kaliteli ve güvenilir şekilde vermektedir.
Cati departmanımız yıllarca edinilmiş tecrübe ve uzun zamandır birlikte çalıştığımız Cati agentlarımız ile Binom Araştırma'nın kuvvetli departmanlarından bir tanesidir. Kendi bünyemiz merkez ofis İstanbul'da ve Malatya'da bulunan toplam 52 terminalli CATI stüdyolarımız ve deneyimli anketörlerimiz ile günde ortalama 1300 anket yapabilme kapasitesine sahiptir. Sahip olunan CATI sistemleri sayesinde yapılan tüm görüşmeler eş zamanlı olarak internete ulaşılabilen herhangi bir yerden online olarak dinlenebilmektedir. Otomatik ses kayıt sistemiyle de tüm görüşmeler kaydedilerek istenilen zamanda tekrar dinlenilmesi sağlanabilmektedir. Genellikle iş ve tüketici anketleri için kullanılan ve en uygun maliyetli araştırma yöntemlerinden biri olan CATI (Bilgisayar destekli araştırma) yöntemi sağladığı teknolojik avantajlar ile birçok kurum tarafından tercih edilmektedir. CATI yönteminin avantajları; Araştırmanın her aşamasını anlık olarak online izleyebilme ve kota takibini en hızlı şekilde yapabilme olanağını sağlamaktadır. Anketörlerin araştırma kapsamında gerçekleştirdikleri telefon görüşmelerini, canlı veya kayıttan dinleyebilme olanağını sağlamaktadır. Araştırma süresince, supervizöre istenildiği zaman müdahale etme olanağını sağlamaktadır.
Binom Araştırma olarak Türkiye'nin 81 ilinde Gizli Müşteri araştırmaları yapma kapasitesine sahibiz. Yıllarca kendi sektörlerinde lider markalara hizmet vermiş bir firma olarak gizli müşteri araştırma geliştirilmiş operasyonel hizmetlerimiz ile müşterilerimize destek vermekteyiz.
Çağımızın en önemli iletişim araçlarından biri haline gelen internet mecrası, sağladığı zaman ve maliyet avantajları ile ön plana çıkmaktadır. Artık satın alma kararı vermeden önce, web üzerinde birçok ürün ve marka ile ilgili bilgi toplama, yorumları inceleme, ürün özellikleri ve fiyat karşılaştırmaları yapmak kullanıcılar için büyük önem teşkil etmektedir BİNOM Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri; sosyal medya, forumlar, portallar, toplu e-posta gönderimi ve ilgili web siteleri aracılığı ile internet mecrasında da en hızlı, en efektif ve en uygun çözümleri üretmektedir. İnternet üzerinden araştırma yöntemi; Araştırmanın her aşamasını online ve eş zamanlı olarak takip edebilme olanağını sağlamaktadır. Veritabanı üzerinden ilgili sorgulamalar sonucunda belirlenen uygun deneklere toplu e-posta gönderimi ile en uygun sonuçların alınmasına imkan tanımaktadır. Doğru kullanılması durumunda hem zaman hem de maliyet avantajı sağlamaktadır. Müşterinin kendi sitesi üzerinden de gerekli araştırmaların yapılabilmesine olanak tanımaktadır.
Yenilenmiş kalitatif stüdyomuz ile müşterilerimizin rahat edeceği, ses ve görüntü kayıtlarının en üst düzeyde kalite ile verildiği bir ortam ile hizmet vermekteyiz. Ek olarak kalitatif saha departmanımızın 9 senelik operasyon tecrübesi ile kalitatif araştırmalarda karşılaşılacak çeşitli riskleri minimum düzeye indirmiş bulunuyoruz.Geniş katılımcı datamız TÜAD kontrolleri ile entegre çalışmaktadır.
BİNOM Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri, kalitatif araştırmalar kapsamında katılımcının özgürce konuşması ve gerçek hislerini ortaya koyabilmesi için, özellikle kişisel ve hassas konularda, tam yapılandırılmamış serbest bir akış planının uygulanabileceği şekilde hedef kişilerle birebir derinlemesine görüşmeler gerçekleştirmektedir. Derinlemesine görüşme; Grup ortamında detayına girilemeyecek kişisel ya da hassas bilgiler alınmak istendiğinde kullanılan ideal bir yöntemdir. Fokus gruplara katılması mümkün olmayan ya da iş yoğunluğu fazla olan kişilere (Örnek: İş adamları, doktorlar vb) ulaşmak amacıyla da kullanmaktadır. Anketlerin ilk safhasında bazı kavramları detaylandırmak amacıyla da kullanılmaktadır.
Tasarım süreci, ürünün hedef kitlesinin dahil edilmesi, doğru araştırma tekniklerinin kullanılması ile başlar.Tasarım içgüdülerle değil, verilere dayanılarak yapılır. farklı araştırma teknikleriyle hedef kitlenin davranışlarına odaklanılır, içgörüleri oluşturulur. Binom Araştırma yıllardır kendi sektörlerinde lider kurumların UX Design testlerinin veri toplama aşamasını gerçekleştirmekte ve doğru hedef kitle ile araştırma sürecine güvenilir şekilde yön vermektedir.
BİNOM Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri tarafından sunulan birlikte alışveriş yöntemi kapsamında katılımcının alışveriş davranışlarını anlamak için araştırmacı katılımcıyla beraber alışveriş yapmakta ve alışverişi takiben katılımcı ile bir görüşme yapılmaktadır. Bu uygulama sonucunda, insanların alışveriş alışkanlıklarını, seçimlerini nasıl yaptıklarını ve mevcut olan ürün kategorilerinin hayatlarına nasıl uyum gösterdiğini anlamak ana hedeftir.
Ev Ziyaretleri hedef kitleden olan katılımcıların doğal yaşam alanı olan evlerinde yapılandırılmamış olarak birebir yapılan görüşmelerdir. Ev Ziyaretlerinde ana amaç katılımcıların kendi ortamlarını kavramak ve yaşam biçimlerini algılamaktır. BİNOM Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri, özellikle yeni pazar fırsatlarını keşfetmek isteyen kurumlar için insanların mevcut ürünleri nasıl kullandıklarını saptamak amacıyla uzman ve deneyimli kadrosuyla ev ziyaretleri gerçekleştirmektedir.
BİZE ULAŞIN
902123561646
902123561027
Fulya Mah. Akıncı Bayırı Sokak, Şişik İş Merkezi, No:28 Kat:2 Fulya/Şişli- İstanbul
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.