Firmamız
ERA Research & Consultancy 2006 yılında, sektörde uzun yıllar deneyimli 3 araştırmacının ortaklığıyla kuruldu. ERA'nın en önemli vaadi, etik değerlerden ödün vermeden, farklı örneklerden edinilen deneyimle değer katan, sonuç odaklı ve stratejiye yön veren araştırma hizmeti sunmaktır.
 
Ekip olarak ERA, proje yönetimi, araştırma tasarımı ve araştırmayı yorumlama konusunda deneyimli ve uzman kişilerden oluşmaktadır. Her proje işletme, mühendislik ve sosyoloji gibi farklı disiplinlerden gelen ekip üyeleri tarafından ele alınır ve yürütülür.
 
Paketli modellerin her müşteri için birebir aynı kapsamda kullanılmaması ve müşteriye ve iş hedefine uygun çözüm modelinin geliştirilmesi fikrini savunan ERA’nın müşterilerine hizmet verirken izlediği ilk adım sektöre ve firmaya özel çözümün oluşturulmasıdır.
 
ERA Research & Consultancy pazarlama araştırmaları yanısıra, sağlık ve sosyal alandaki araştırmalarda da uzmanlaşmıştır. İletişim ve itibar, memnuniyet, tüketici davranışı, çalışan araştırmaları, pazar analizleri, gizli müşteri ve diğer pazarlama araştırmaları konusunda yoğun olarak hizmet vermektedir. ERA’nın hizmet verdiği sektörler arasında holdingler, finans, inşaat, telekomünikasyon, ilaç ve sağlık, enerji, perakende, tekstil ve deri, medya, hızlı tüketim, dayanıklı tüketim, turizm ve eğlence yer almaktadır.
Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
ERA Research ortakları yaklaşık 20 yıldır İtibar Araştırmaları yapmaktadır. Bu konuda Türkiye’de ilk ve en çok deneyime sahip ekiptir. 1999'da Türkiye'deki ilk ve en büyük çok paydaşlı itibar araştırmasını gerçekleştirmiştir. Modelin anlatıldığı tebliğler ESOMAR’ın (Dünya Profesyonel Araştırmacılar Birliği) 1996, 2003 ve 2009 yıllarındaki yıllık kongrelerinde 3 kez sunulmaya hak kazanmıştır. Model aynı zamanda, Tüpraş’la birlikte TÜAD’ın 2014 Baykuş Ödülleri Yarışmasında Usta Baykuş kategorisinde Altın Baykuş ödülü almıştır.
Farklı sektörlerdeki müşteri, tedarikçi vb. paydaşların memnuniyeti ve bağlılığı ölçümlenmekte, gelecek dönem için iyileştirme alanları ortaya konulmaktadır. Memnuniyet ve bağlılık gibi temel metrikler indeks olarak takip edilmektedir.
Hedef kitlenin tercihlerine, yaşam biçimlerine, davranışlarına göre ayrıştığı segmentleri ortaya çıkarmaya ve her segmentin profilini ve markaya yönelik algısını anlamaya imkan tanıyan araştırmalardır.
Markanın bilinirliği, algısı, rakiplerle kıyaslamalı konumlandırmasının ölçümlendiği marka algı araştırmaları, markanın temel başarı metrikleri bazında değerlendirilmesine ve marka stratejisinin gözden geçirilmesine imkan tanımaktadır.
Satmetrix, Bain & Company ve Fred Reichheld tarafından geliştirilen Net Promoter ölçümlemesine dayanan çalışmalardır. Model, 2012 ve 2013 yıllarında Tavsiye Endeksi başlığıyla ERA Research & Consultancy, FikriMühim ve MediaCat işbirliğinde 40 farklı kategori için periyodik olarak gerçekleştirilmiş ve yayınlanmıştır.
ERA Research & Consultancy, çalışan araştırmaları konusunda yaklaşık 20 yıllık deneyime sahiptir. Türkiye'deki ilk büyük ölçekli çalışan memnuniyeti araştırması ERA ekibi tarafından gerçekleştirilmiştir. Hem İK fonksiyonlarına özel, hem de fonksiyonlardan bağımsız olmak üzere liderliğin ve İK yönetiminin her türlü ihtiyacına yönelik araştırma yaklaşımları uygulanmaktadır.
BİZE ULAŞIN
0212 931 86 06
Adres: Lotus Nişantaşı Halaskargazi Cad. No:38-66 E/215 Şişli/ İstanbul
Telefon: +90 212 931 86 06
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.