Hitay Yatırım Holding bünyesinde kurulan DORinsight, 1 milyonu aşkın kayıtlı üyesi ile Türkiye'nin en büyük izinli veritabanına sahip online pazar araştırma şirketidir.Online metodoloji, diğer metotlarla karşılaştırıldığında hem esneklik, hem hız, hem de maliyet tasarrufu sağlar. Eş zamanlı olarak daha fazla ve daha yaygın büyük örneklem ile tüketiciye ulaşma imkanı sunar. “Temiz Okuma ve Temiz Cevaplama” ile katılımcılar çevresel faktörlerden etkilenmeden objektif cevap verirler.
Online araştırmaların en önemli avantajlarına baktığımızda;
Etkin bir süreçle, hedef kitlenize en hızlı ve en kolay ulaşma imkanını sunar.
Hedef kitleyi önceden bilme avantajı sunar ve takibi daha da kolaylaştırır.
Panelistlerin, soruları online olarak rahatça ve uygun oldukları zamanda cevaplamaları, böylece gerçekçi ve samimi sonuçlara ulaşılmasını sağlar.
Geri dönüş oranları diğer metodlara göre daha yüksektir.
Özel CRM ekibi kontrolünde ödül, fırsat ve avantajlar ile panelist katılımının sürekliliği sağlanır.
DORinsight olarak konsept testleri, yeni ambalaj ve ürün testleri, kullanım & tutum & davranış araştırmaları, fiyatlama analizleri, reklam öncesi ve sonrası testleri, trend takip çalışmaları, kamuoyu ve sosyal sorumluluk araştırmaları gibi çok çeşitli çalışmaları online olarak yürütüyoruz.2013 yılında güçlenen yönetim kadrosu ile inovatif modellerimizle, CAWI/CAPI/CATI tüm metodolojilerde sektöre ve müşterilerimize yenilik kazandırmaya devam ediyoruz.
DORinsight olarak özellikle uzmanlaşmış olduğumuz araştırma modelleri:
Mobil Anket
Mobil uygulamamız, Android ve Apple platformlarını kullanan tüm cihazlarda çalışmakta, uygulama üzerinden bilgilendirme mesajlarına ne zaman ve nerede isterlerse erişilebilmektedir.
Conjoint
“Conjoint araştırmaları, ürün özelliklerinin ve değerlendirme kriterlerine bağlı olarak alışveriş senaryolarının simülasyonunu sağlayan bir modeldir.”
360+
“Fikir üretim merkezi tarafından oluşturulan paket ve ürün test programı, en uygun ürün kombinasyonunun belirlenmesine, üretim optimizasyon ve kullanılabilirlik süreçlerinin planlanmasına yardımcı olmak için geliştirilmiştir.”
Web Ölçümleme
“Belirlenen servislerinizin kullanım, ziyaret, sayfaların en çok kullanılan ve gözlemlenen kısımları, ilgi çeken bölge analizleri ve haritalarının çıkarılmasına yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.”
Online Etnografi
“İnsanların ne zaman, nerede, neyi, nasıl yaptıklarını gözlemlemek, onları daha yakından tanımak, yaşam biçimleri, inanç, tutum ve motivasyonları yakından gözlemleyebilmeye yardımcı olmaktadır.”
Online günlük
“Evde, işte, hareket halindeyken “bir tıkla” günlük tutulan araştırmalar için en ideal yöntemdir. Çeşitli görevler vermek, ürün kullanım ve satın alma davranışlarını yakından takip edip bireysel etnografik çalışmalarda etkinlik sağlar.”
Sosyal Komünite
“Forumlar, tartışmalar, bloglar, derinlemesine ulaşmak istediğiniz her türlü bilgiye interaktif, eğlenceli bir ortamdan ulaşma imkanı sağlar. Tek bir platform üzerinden değişik konulardaki tasnif edilmiş bilgilere kolaylıkla ulaşmanızı sağlar.”
Dijital araştırmalar, insanı tanıma sanatının vazgeçilmez enstrumanı olarak sahnedeki yerini alıyor. Stratejimiz, eski ve yeniyi anlayarak iş ortaklarımızı geleceğe taşımak, doğru kararların alınmasına destek olmaktır. Yenilikçi düşünce yapısına sahipseniz, hangi yaşta ve koşulda olursanız olun, “Neden olmasın?” diyerek her şeye yeniden başlayabilirsiniz...
Asıl olan insandır... Tek değişmeyenimiz de budur.
Daha fazla bilgi için lütfen www.dorinsight.com sitesini inceleyiniz.