Tarihçemiz
20 Kasım 2009'da kurulmuş olan Sia Insight, ilk var olduğu günden bugüne dek, birçok müşterisinin satış, pazarlama, iletişim ve müşteri yönetimi stratejilerinin oluşmasına katkı sağlamış, yeni ve başarılı markaların doğuşuna tanık olmuş, başarılı araştırmaları karşılığında müşterileri ile birlikte TÜAD Baykuş Ödülleri ile ödüllendirilmiştir. Her geçen gün büyüyen ekibi ile bugüne dek 233 marka ile birlikte çalışmıştır.
Türkiye Pazarlama Araştırmaları Sektörü’nün önemli oyuncularından Sia Insight Ekim 2016'da, yenilikçi ve teknolojik araştırma yaklaşımlarıyla sektörün en hızlı büyüyen şirketi olan Ponera’yı satın almıştır.
Sia Insight, Ponera’nın bünyesine katılmasıyla birlikte, zenginleşen araştırma çözümleri, dijital teknolojiye dayalı yaklaşımları ve 40 kişilik ekibi ile Türkiye Araştırma Sektörü’nün en dinamik, güçlü ve büyük şirketlerinden birisi olmuştur.
Bizimle ilgili güncel gelişmeleri ve marka tarihçemizi www.twitter.com/siainsight, www.facebook.com/siainsight; instagram.com/siainsight https://www.linkedin.com/company/siainsight adreslerinden takip edebilirsiniz.
Hizmet Anlayışımız
Bize göre araştırma, sadece bir veri toplama, bunları bilgi düzeyine getirme ve “knowledge”a dönüştürme işi değildir. Araştırma, bunun bir adım ötesinde yer alması gereken, bilginin yalınlaştırılarak gerçek hayatta karşılığı olan, uygulanabilir ve net pazarlama stratejisine dönüştürülmesi sürecidir.
Bizim için önemli olan müşterimizin pazarlama sorununu ve/veya ihtiyacını doğru anlamak ve doğru çözümü geliştirmektir. Bu sorunun giderilmesinde ya da ihtiyacın karşılanmasında kullanılacak olan araçlar sadece birer araçtır ve bizim uzmanlığımız hangi aracın ne zaman kullanılacağını bilmekle başlar. Pazarlama araştırması yapılırken sık sık gündeme gelen “kalitatif” ve “kantitatif” ya da “modelli” ve “modelsiz, müşteriye özgü araştırma” gibi ayrımlara inanmıyoruz.
Sia Insight olarak biz, müşterilerimize sadece “ne yapmaları gerektiği”ni değil aynı zamanda bunu “nasıl yapmaları gerektiği” konusunda yön çiziyoruz. Bir başka deyişle farklılığımız, pazarlama araştırması ile danışmanlığı birbirine entegre etme yaklaşımımızdadır. Bu yaklaşım ile hedefimiz, mevcut durumun resmini çekmekle kalmayıp aynı zamanda geleceğe yönelik uygulanabilir öngörüler geliştirmektir.
Danışmanlık alanındaki bir diğer hizmetimiz de arzu eden şirketlerin “pazarlama araştırması departmanı” görevini üstlenmek ve şirketlerin araştırma programlarının gerçekleştirilmesini sanki o şirketin bir birimiymiş gibi sağlamaktır.
Sia Insight bugün 221 müşteri ve 267 markaya hizmet veriyor. Sia Insight'ın müşteri portföyü; turizm, sağlık, perakende, medya ve eğlence, eğitim, sigorta, banka, finans, petrol ve enerji, otomotiv, telekomünikasyon, bilgi teknolojileri ve hızlı tüketim ürünleri olmak üzere hemen hemen her sektörü kapsıyor.