TR EN

2018 Eğitim İçerikleri

15/02/2018
Perakendenin Yeni Patronu Alışverişçiyi Tanıyalım
Devamı
22/02/2018
Medya Araştırmaları/Mecra Ölçümleri
Devamı
08/03/2018
Marketing Mix Modelling MMM-Bütünsel Medyada Marka Araştırmaları
Devamı
16/03/2018
Dijital Devirde Marka İnşası / Brand Building in the Digital Age
Devamı
06/04/2018
Sosyal Medya Araştırmaları ve Analizi ile İçgörü Nasıl Yaratılır, Ürün ve Hizmet Nasıl oluşturulur?
Devamı
19/04/2018
Bir Tüketici Aşk Hikayesi, Film gibi..."Consumer Love Story"
Devamı
26/04/2018
Araştırmada İstatistik Nerede Başlar, Nerede Biter: Örneklemden Çok Boyutlu Analizlere
Devamı
10/05/2018
Araştırmada Kritik Öneme Sahip Süreç - Soru Formu Hazırlama ve İncelemenin İncelikleri
Devamı
17/05/2018
Son 5 Yılın En Çok Konuşulan Modeli:Datadan Hikayeye, Rakamları Konuşturmak
Devamı
24/05/2018
Segmentasyon: Böl, Yönet, Fethet!
Devamı
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.