TR
TR EN
Haberler

Projeler

Türkiye Araştırmacılar Derneği, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliği ile, Türkiye’deki pazarlama faaliyetlerinde, tüketici analizleri ve hedef kitle yaklaşımı açısından tek bir referansın baz alınması için 2006 yılında SES çalışmasını yapmıştır.
 
Çalışma 2012 yılında, değişen ihtiyaçlara yanıt veren, farklı değişkenlerin entegre edildiği, tüm sektörde uygulanabilir ve standart bir formasyona dönüştürülmesi için yeni bir örneklemle tekrar edilmiş, tüketimle doğrudan ilişkili olan farklı kriterler de ekleyerek sektördeki kullanımı ortaklaştırılmış ve yaygınlaştırılmıştır.

 

PDF Döküman
Türkiye Araştırmacılar Derneği
Merkez Sultan Selim Mahallesi, Hümeyra Sokak NEF Office 09 No:7 B Blok Kat:5 D: 106 Kağıthane /İstanbul /Türkiye
tuad@tuad.org.tr
Adres: Merkez Sultan Selim Mahallesi, Hümeyra Sokak
NEF Office 09 No:7 B Blok Kat:5 D: 106
Kağıthane /İstanbul /Türkiye


Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.