YÖNETİM KURULU ÜYESİÇağla Bakış- DataCredence Kurucu
Pazar Araştırma alanında özellikle veri analizi, ileri modelleme, veri yönetimi konularında uzmanlaşan Çağla Bakış lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümünde tamamladı.
1992-2016 yılları arasında Nielsen şirketinde Türkiye ve bölgesel rollerde çalıştı. 1992 de Zet Araştırma Şirketinde özel araştırmalar bölümünde başladığı Pazar Araştırma kariyerine, 1993 yılında ACNielsen’le ortaklığının ardından istatistik bölümü yöneticisi ve 1998 yılı itibariyle ileri modelleme bölümünün kurucusu ve yöneticisi olarak çalıştı.
Çağla Bakış 2007-2016 yılları arasında Nielsen Araştırma şirketinde bölgesel görevler üstlendi. Önce 44 ülkeyi kapsayan gelişmekte olan ülkelerde ileri modelleme bölümünün yöneticisi olarak çalıştı ve İstanbul merkezli takımı ile Afrika, Doğu Avrupa ve Orta Doğu ülkelerinde çeşitli projeler uyguladı.
2010-2016 tarihleri arasında Avrupa bölgesinde uygulanmakta olan analitik çalışmaları merkezileştirerek, içerik, üretim, raporlama ve servis standartlarını belirleyip geliştirdi.
2016-2018 tarihlerinde çeşitli sosyal projelere gönüllü destek Verdi
Çağla Bakış 2018 yılı itibariyle büyük veri analizi ve danışmanlığı konularında firmaların sorun ve gelişim ihtiyaçlarına odaklanmak amacıyla Datacredence'i kurmuştur. Kantitatif çalışmalara ek olarak lansman takibi ve test market çalışmalarına portföyünde yer veren Datacredence, esas olarak pazarı izleme, veriyi analiz etme, tahmin etme ve son olarak da simülasyon kurguları ile pazarlama planlamaları desteklemeye yoğunlaşmıştır.