Pazarlama İletişimi Perspektifi ile Medya Araştırmaları 15 Ekim 2025 / 13.00 - 15.00 “Reklam mesajlarının hedef kitlelerine iletildiği kanalların (medya) performansı nasıl ölçülebilir?”
Bu eğitimin öncelikli amacı bir reklam kampanyası sürecinde satın alınarak kullanılan hem geleneksel kitle iletişim araçları hem de çevirimiçi ve etkileşimli yeni medya türlerinde medya planlaması kararları alınırken kullanılabilecek kavramlar ve araştırma verileri hakkındaki temel bilgilerin, medya araştırma türlerine ilişkin pratik tanım ve örnekler ile paylaşılmasıdır.
Eğitim içeriği ana hatları ile aşağıdaki başlıklardan oluşacaktır:
Reklam Medyası Tanımı ve Rolü: Geleneksel (Elektronik Medya – Basılı Medya) ve Yeni Medya (Satın Alınan- Sahip Olunan – Kazanılan) Sınıflandırmaları
Güncel Medya Araştırma Türleri ve Türkiye Uygulamaları