Nöropazarlama Araştırmaları ile Hedef Kitleye Yolculuk 18 Nisan 2024 / 13.00 - 15.00
Kararlarımızın asıl kaynağı ne? Neden satın alıyoruz? Duygularımız seçimlerimizde ne kadar etkili? Da Vinci yanıldı mı? Etkili reklamın sırları nedir? Markette gerçekten göz hizasına mı bakıyoruz? Alışveriş anında kararlarımızı ne etkiliyor? Bu soruların cevapları bu eğitimde! Nöropazarlama odaklı bu eğitiminde, katılımcılar marka stratejilerinin temeline nöropazarlama bulgularını nasıl yerleştireceklerini, tüketici davranışlarında bilinçdışı etkinin önemini, reklam, dijital uygulamalar ve basılı ilanlar gibi pazarlama iletişim araçlarının nöropazarlama yöntemleriyle nasıl optimize edilebileceğini deneyimleyerek öğrenecekler. Tüketicinin derin iç görüsünü pazarlama stratejilerinin temeline yerleştirmeyi, keyifli ve çarpıcı biçimde işleyecek olan bu eğitim katılımcılara ilham verecek.