Geçmişte, markalar için ürünlerinin perakende satış noktalarına ulaştırılması en büyük problem olarak görülürken, artan rekabet, erişilebilirlik, kanal çeşitliliği ve tüketici davranışlarındaki değişimlerle birlikte “problem tanımı” da değişmiştir. Bu durum; markaların alışverişçilere ulaştıkları perakende satış noktalarında satışlarına doğrudan etki eden “mükemmel mağaza uygulamalarının” (Retail Execution/Perfect Store) önemini daha net kavramasına vesile olmuştur. Bugün dijitalleşmenin etkisiyle büyük bir değişim ve dönüşümden geçmektedir. Markalar, ürünlerinin perakende satış noktalarında etkin ve doğru bir şekilde yer alması ve alışverişçiyle sorunsuz bir şekilde buluşması için yoğun çaba ve emek sarf etmektedir. Bu eğitim ile, Mağaza içi mükemmelliği yapay zeka ve makine öğrenme teknolojileri ile uçtan uca ölçerek, gerçek zamanlı analizler ile markaların yönlendirilmesi hakkında fikir sahibi olacaksınız.”