Kantitatif Araştırmalar - ARAŞTIRMA 101 01 Nisan 2024 / 13.00 - 15.00
Hızlı değişim dönemlerinde, müşterimizin eğilimlerini anlamak her zamankinden daha önemli. Strateji belirlemek, bu stratejiye uygun olarak atılan adımların etkisini ölçmek üzere kalitatif ve kantitatif çalışmaları kullanıyoruz. Peki Kantitatif ne demek? Hangi çalışmaları kantitatif olarak tanımlarız? Hangi kararlarımızı destekleriz? Ne zaman kullanmalıyız? Kantitatif çalışmaların aşamaları neler? Bir kantitatif çalışmayı kurgularken ikincil kaynakları nasıl kullanırız, temsiliyeti nasıl sağlarız? Sonuçları değerlendirirken aynı bilgileri nasıl kullanırız? Oluşturduğumuz soru formu, uygulayacağımız analizleri ve raporumuzun detaylarını nasıl belirler? Işte Kantitatif 101’de bu sorulara cevap arayacağız.