İletişimde Stratejik Araştırmalar: İtibar, Kriz ve Sürdürülebilirlik Araştırmaları 17 Ekim 2024 / 13.00 - 15.00
Siz kendiniz hakkında bir şey söylemezseniz, kendinizi anlatmazsanız, herkes her şeyi algılayabilir ve söyleyebilir. İtibar yönetimi bu açıdan sadece iletişim profesyonellerinin değil, şirketin tüm kademelerinin özellikle de üst yönetiminin görevidir. Paydaşların hassasiyetlerini ve beklentilerini onların anlayacağı bir dille vermezseniz onlarla bir bağ kurmanız mümkün olmayacaktır. İtibarı yönetirken, hangi mesajlarla ve hangi kanallardan paydaşlara ulaşılabileceğini ve doğru mesajların algılanıp algılanmadığını anlamak için araştırma şarttır.
Bu eğitimin ilk bölümünde bir şirketin en değerli hazinesi olan itibar nasıl ölçülür anlatılacak ve örneklerle araştırmanın faydalarını görebileceksiniz. Bunun yanı sıra ikinci bölümde, itibarı doğrudan etkileyen kriz konusunda araştırmalar hakkında bilgi edinebileceksiniz. Eğitimin son bölümünde ise son yılların havalı kavramı ancak havalı olduğu kadar kritik bir kavram olan sürdürülebilirliğin nasıl ölçüldüğü ve bunun itibar ile ilişkisi hakkında bilgi verilecektir.