Araştırma Tasarımı - ARAŞTIRMA 101 04 Nisan 2024 / 10.00 - 12.00
Araştırma Tasarımı eğitiminde toplanan verinin kaynağına göre çeşitlenen araştırma türlerini inceleyeceğiz. Hangi araştırma türü hangi ihtiyaca cevap verir? Derinlemesine iç görüler elde etmek için hangi yöntemlere başvurmalıyız? Pazar payı hesaplamak için perakende panelleri nasıl hayata geçirilir? Temsil edici araştırmalarda nelere dikkat etmeliyiz? Araştırma verilerini reklamlarımızda kullanırken uymamız gereken kurallar nelerdir? Günümüzde sıklıkla kullanılan yöntemlerin yanı sıra yeni veri toplama ve araştırma yöntemleri nelerdir? Ne tür yeni pasif ölçümleme yöntemleri kullanılıyor? Segmentasyon, fiyat esnekliği, conjoint marka imaj, U&A reklam testleri hangi iş sorularına yanıt verir?
Tüm bu soruların cevaplarını beraber tartışacağız.