TR
TR EN
Haberler

Eğitim İçerikleri

TÜAD Akademi
Araştırma Tasarımı - ARAŞTIRMA 101
04 Nisan 2024 / 10.00 - 12.00
Araştırma Tasarımı eğitiminde toplanan verinin kaynağına göre çeşitlenen araştırma türlerini inceleyeceğiz. Hangi araştırma türü hangi ihtiyaca cevap verir? Derinlemesine iç görüler elde etmek için hangi yöntemlere başvurmalıyız? Pazar payı hesaplamak için perakende panelleri nasıl hayata geçirilir? Temsil edici araştırmalarda nelere dikkat etmeliyiz? Araştırma verilerini reklamlarımızda kullanırken uymamız gereken kurallar nelerdir? Günümüzde sıklıkla kullanılan yöntemlerin yanı sıra yeni veri toplama ve araştırma yöntemleri nelerdir? Ne tür yeni pasif ölçümleme yöntemleri kullanılıyor? Segmentasyon, fiyat esnekliği, conjoint marka imaj, U&A reklam testleri hangi iş sorularına yanıt verir?

Tüm bu soruların cevaplarını beraber tartışacağız. 
 
Eğitmenler
Hande Diker
NIQ (NielsenIQ +GfK) - Adhoc Müşteri Çözümleri Direktörü
Detaylı Bilgi
Türkiye Araştırmacılar Derneği
Merkez Sultan Selim Mahallesi, Hümeyra Sokak NEF Office 09 No:7 B Blok Kat:5 D: 106 Kağıthane /İstanbul /Türkiye
tuad@tuad.org.tr
Adres: Merkez Sultan Selim Mahallesi, Hümeyra Sokak
NEF Office 09 No:7 B Blok Kat:5 D: 106
Kağıthane /İstanbul /Türkiye


Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.