Research that Matters/Fark Yaratan Araştırma
Sentinus Araştırma ve Danışmanlık, araştırma sektöründe 20 yılı aşkın deneyimi olan üç araştırmacının ortak vizyonundan doğdu. Uzun yıllar Türk pazarında faaliyet gösteren çok uluslu firmaların araştırmalarını yürüten bu kurucu ekip, edindikleri deneyimlerinden yola çıkarak Sentinus çatısı altında, markaların ihtiyaç duyduğu içgörüler ve öngörüler çerçevesinde markaların geleceğine yön vermeyi hedefliyor.
Kalitatif araştırma üzerine uzmanlaşmış Sentinus Araştırma ve Danışmanlık ağırlıklı olarak Türk pazarını anlamak için tasarlanan uluslararası ölçekteki araştırmaların Türkiye ayağını yönetmektedir. Bu çerçevede dünyadaki araştırma trendlerini yakından takip etmekte, uluslararası ekiplerle bilgi alışverişi yapmakta ve markaların hızla değişen ihtiyaçlarına karşılık gelecek yenilikçi yöntemlerle çözümler üretmektedir. Özellikle gittikçe dijitalleşmekte olan dünyamızda, tüketicilerle olan insani teması yitirmeden, araştırmada dijitalleşmenin getirdiği faydaları geleneksel yöntemlerle sentezlemektedir.
Kurucu ekibinin içinde iki psikoloğun olduğu Sentinus Araştırma ve Danışmanlık, markalar için iş çözümleri üretebilmek için tasarladığı araştırmalarında tüketiciyi bütünsel olarak anlamanın önemine inanmaktadır. Tüketiciyi duygu, düşünce ve davranışları, bilinç ve bilinçdışı süreçleriyle bütünsel olarak değerlendirilmeyi ve yorumlanmayı önemsemektedir.
19 ülkede gerçekleştirilen COVID 19 Brave New World Uluslararası Araştırması’na Türkiye’yi temsilen katılan Sentinus Araştırma ve Danışmanlık araştırma sonuçlarını Marketing Türkiye ve Türk basınıyla paylaşmıştır.
Kurucu üyeleri sektördeki genç kalitatif araştırmacıların deneyim ve bilgisini artırmasına katkıda bulunmayı misyon edinmiştir.
Uzmanlıklarımız
Ekibimiz, hızlı tüketim, perakende, finans, otomotiv, sigortacılık, medya, teknoloji, enerji, kozmetik başta olmak üzere birçok sektöre hizmet vermektedir.
Uzmanlık alanları arasında tüketici davranışı, çalışan memnuniyeti, kurumsal itibar, hayat tarzı araştırmaları yer almaktadır.