Firmamız
TNS’in kalbinde, insanlar, trendler ve kültürlere karşı bitmek tükenmek bilmeyen bir merakla iş problemlerini çözmeye odaklanan 80 ülkeden 15.000 çalışan yer alır ve TNS Türkiye de 140 çalışanı ile bu büyük zincirin önemli bir halkasıdır.
 
Pek çok araştırma şirketi size ilginç içgörüler sunabilir ancak bu işinizi büyütmek için tek başına yeterli değildir. TNS farklıdır, biz sadece bir araştırma şirketi değiliz; biz müşterilerimizin işlerini büyütmek için atmaları gereken adımları tespit etmek için varız. Bu nedenle projelerimizi, müşterilerimizin büyümelerine katkı sağlayacak  net tavsiyelere ulaşmak üzere tasarlarız ve ekiplerimizin hedefi her bir müşterimize büyümeyi getirecek yol haritasını çizmektir. Bunun için doğru yaklaşım, yöntem ve sorular geliştirerek konvansiyonel düşünce tarzına meydan okuruz. 
 
TNS Türkiye, Tüketici, Finans, Teknoloji, Sağlık, Otomotiv, Perakende ve Siyasi & Sosyal Araştırmalar alanlarında geniş kapsamlı pazar araştırma bilgi ve tecrübesi sunmakta olup, TNS’in ürün portföyü, tüm pazarlama ve iş hayatı alanlarını kapsamakta ve özellikle Ürün Geliştirme & Inovasyon (Innovation & Product Development), Marka & İletişim (Brand & Communication), Paydaş Yönetimi (Stakeholder Management), Perakende &Alışveriş (Retail & Shopper) araştırmaları ve kalitatif araştırmalar konularında uzmanlaşmaktadır.
 
TNS’in, akredite ve validasyonu yapılmış büyümeye hizmet eden pek çok ürünü mevcuttur. 
  • TRI*M,  bir şirketin büyümesi için temel olan tüm paydaşlarla ilişkileri ölçümler, yönetir ve izler; Fortune listesindeki ilk 100 şirketin %50’si kullanmaktadır.
  • NeedScope,  karar vermede rol oynayan tüm duygusal faktörleri derinlemesine anlamada dünyanın lider yaklaşımıdır. TNS 70 ülkede 4000’den fazla çalışmada, kararları belirleyen duygusal faktörleri tespit etmek için kullanmıştır. 
  • Conversion Model,  mevcut müşterilerin nasıl elde tutulup yeni müşterilerin nasıl kazanıldığını anlamaya dayalı kesin stratejiler belirler ve potansiyel yeni pazarları araştırır. Dünyanın en değerli markalarının %80’i kullanmaktadır
  • AdEval, her mecra ve materyal için uygulanabilen reklam etkinlik ölçümüdür.
  • Brand Performance Optimisation (BPO) , marka ölçümlenmesine, yönetilmesine ve izlenmesine bütünsel yaklaşımdır.
  • CAMP: Müşteri deneyimi yönetim platformu
  • Path to Purchase Toolkit, mağaza içinde alışverişçilerin satın almaya dönmesini sağlayan dört prosesi takip eder: 1-Teşhis et: motivasyonları, davranışları ve kararları anlamak , 2-Yarat: Mağaza içi çözümler ile içgörü etkileşimi, 3-Test: En iyi yaklaşımı bulmak için yeni mağaza içi konseptleri test et , 4- İzle: Alışverişcinin yeni çözümlere verdiği tepkiyi izle
  • Matrix, inovasyon konusunda en karlı fırsatları açıkça belirler; müşterilerin ürün geliştirme sürecinin başında Matrix kullanılması sonucunda, başarı oranının endüstri normlarına kıyasla altı kat daha fazla geliştiği görülmüştür.
  • ValueManager, optimum ürün özellikleri kombinasyonunun bulunmasında kullanılır. “Çeşitlilik ve bundle optimizasyonu”, “Ürün mixi optimizasyonu”, ve “Fiyat optimizasyonu” alanlarında çözümler sağlar.
  • Concept eValuate , yalın ve hızlı konsept eleme tekniğidir. 80 ülkede 60,000 vaka çalışması mevcuttur.
  • Launch eValuate , yeni bir ürünün ya da varyantın hacim tahminini yapan konsept-ürün test yaklaşımıdır.
  • Insightment , tüketicinin davranışlarını, ihtiyaçlarını ve endişelerini derinlemesine anlamayı sağlar ve inovasyon bazlı strateji üretmeye  destek olur.
  • Super Group,yeni, değişik, heyecan verici fikirler ve başarılı konseptler oluşturmak için tasarlanmıştır.
  • Super Clinic,seçilen konseptleri düzeltmek için hızlı ve interaktif  bir atölye çalışmasıdır.
  • Co-Creation Workshop : Yaratıcılığın tetiklendiği bir ortamdır. Marka stratejisi ve marka konumlandırmasına uygun konsept, ürün, marka vaadi, iletişim fikri elde edilmesi aşamasında kullanılır. Yaratıcı ve benzersiz fikirler üretilmesine olanak tanır.
 
TNS, dünyanın en büyük içgörü, bilgi ve danışmanlık ağlarından olan Kantar grubunun bir parçasıdır. Daha fazla bilgi için lütfen www.tnsglobal.com ve www.kantar.com sitelerini inceleyiniz.
Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
BİZE ULAŞIN
+90 216 570 54 00
AND Plaza Umut Sokak No: 10/12 Kat:5 Kozyatağı 34752 Ataşehir, İstanbul
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.