Firmamız
Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
  • Kantitatif Araştırma Yöntemleri
  • Yüzyüze Anket
  • Kalitatif Araştırma Yöntemleri
    Grup Tartışmaları
  • Derinlemesine Görüşme
  • CATI (Telefonla Anket)
  • Omnibus Araştırmalar
  • Database Araştırmalar
  • Kamuoyu Yoklamaları
  • Firma Araştırmaları
    • Müşteri Memnuniyeti
    • Şirket Çalışanlarının Memnuniyeti
    • Müşteri Profili Araştırması
    • Şirketlerin İmaj Araştırması
  • Reklam Araştırmaları
    • Yayın Öncesi Reklam Testi
    • İzleyici Profili Araştırmaları
    • Promosyon Etki Testi
    • Pre-test, Post-test
    • Reklam Kavrama ve Reaksiyon Testi
  • Tüketici Araştırmaları
    • Ürün Testleri
    • İmaj Araştırmaları
    • Fiyat Araştırmaları
    • Pazar Takip Araştırmaları
    • İsim, Ambalaj Testleri
    • Kullanım Araştırmaları
    • Takip Araştırmaları
    • Tutum Ve Alışkanlık Araştırmaları
  • Kavram Testleri (Concept Test)
  • Kavram Ve Kullanım Çalışmaları (Concept & Use Studies)
  • Ürün Testleri (Product Tests)
  • Takip Çalışmaları (Tracking Studies)
  • İmaj Çalışmaları (Image Studies)
  • İsim, Ambalaj Testleri (Name & Package Tests)
  • Fiyat Araştırmaları (Pricing Research)
  • Kullanım, Tutum ve Alışkanlık Çalışmaları (Usage & Attitude, Habits & Practices Studies)
  • Pazar Takip Araştırmaları (Market Tracking Studies)
  • Marka Analizi
  • Marka Kişiliği ile ilgili; Marka Kişiliğinin Teşhisi Ve Marka Profili Çalışmaları
  • Marka Dinamiği ile ilgili; Marka Barometresi, Markanın Gücü Çalışmaları
  • Marka İmajı ile ilgili; İmaj, İnanç ve İmajın Kuvvetli/Zayıf Yönlerinin Tespiti Çalışmaları
  • Yayın Öncesi Reklam Testi (Ors-off Air Research System)
  • Reklam Kavrama ve Reaksiyon Testi (Comprehension & Reaction Test)
  • Pre-test, Post-test
  • 1 Gün Sonra Hatırlama Testleri (Day After Recall Test)
  • İzleyici Profili Araştırmaları (Viewer Profile Research)
  • Promosyon Etki Testi (Promotion Effectiveness Test)
          Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

TÜKETİCİ ARAŞTIRMALARI
Ürün testleri, imaj araştırmaları, fiyat araştırmaları, pazar takip araştırmaları, isim-ambalaj testleri, kullanım araştırmaları, takip araştırmaları, tutum ve alışkanlık araştırmaları

REKLAM ARAŞTIRMALARI
Yayın öncesi reklam testi, izleyici profili araştırmaları, promosyon etki testi, pre-test, post-test, reklam kavrama ve reaksiyon testi

OMNIBUS ARAŞTIRMALAR

FİRMA ARAŞTIRMALARI
Müşteri memnuniyeti, şirket çalışanlarının memnuniyeti, müşteri profili araştırması, şirketlerin imaj araştırması

DATABASE ARAŞTIRMALAR

KAMUOYU YOKLAMALARI
a) Kavram testleri (Concept Test), b) Kavram ve kullanım çalışmaları (Concept & Use Studies), c) Ürün testleri (Product Tests), d) Takip çalışmaları (Tracking Studies), e) İmaj çalışmaları (Image Studies), f) İsim, ambalaj testleri (Name & Package Tests), g) Fiyat Araştırmaları (Pricing Research), h) Kullanım, tutum ve alışkanlık çalışmaları (Usage & Attitude, Habits & Practices Studies), i) Pazar takip araştırmaları (Market Tracking Studies), j) Marka Analizi

REKLAM ARAŞTIRMALARI
a) Yayın Öncesi Reklam Testi (ORS-Off Air Research System), b) Reklam Kavrama ve Reaksiyon Testi (Comprehension & Reaction Test), c) Pre-test, post-test, d) Bir gün sonra Hatırlama Testleri (Day After Recall Test), e) İzleyici Profili Araştırmaları (Viewer Profile Research), f) Promosyon

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
BİZE ULAŞIN
+90 (216) 517 12 89
+90 (216) 517 12 91
Esentepe M. Elçi S. N:11/9 KARTAL / İSTANBUL
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.