Firmamız

Markaların, yarının büyük fikirlerine ilham veren keşfedilmemiş bulgulara ihtiyacı var. Günümüzde “ne” sorusundan ziyade “nasıl” ve “neden” soruları küçük bulguları keşfetmek için daha önemli hale geldi. Değer yaratan stratejik araştırma yaklaşımı ön plana çıktı. MindStation bu alandaki boşluğu doldurmak üzere hayat buldu.

Amacımız, güçlü pazarlama planlarının oluşturulması için markalara ilham vermek, markaların sahip olduğu potansiyeli gösterip ticari başarılarını arttırmak için iş kararlarına yön vermektir. Hedefimiz, Türkiye’nin öncü ve saygıdeğer akıl iş ortağı olarak yerimizi güçlendirmek, markaların akıl istasyonu olarak anılmak ve aranmaktır. 
 

Araştırma hikayenizi yazmak için hazırız!

Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
  • Neden Segmentasyon?
  • Tüketicilerin satın alım kararını etkileyen bir çok faktör vardır. Bu faktörler geniş bir çember etrafında yer almaktadır: yaşam biçimi, kültürel değerler, tüketim alışkanlıkları, ürün çeşitliliği, satış kanalları, ürün özellikleri gibi. Markalar, hedef kitlesini segmente ederek sınırlı kaynaklarını en verimli şekilde kullanabilirler.

  • Nasıl Kullanılır?
  • Hedef kitlesini katma değerine göre önceliklendirebilir. Rekabetçi avantaja sahip olduğu segmentlere yönelebilir. Rekabetin yoğun olduğu segment için kararlarını gözden geçirebilir. Segmentlere göre ürün farklılaştırması yapabilir. Segmentlere göre farklı kampanyalar gerçekleştirebilir. Fiyat ve ödeme alternatiflerini segmentlere göre geliştirebilir. Kanal yapısını segmentlere göre farklılaştırabilir.
    Tüketiciler satın alım kararını verirken tek bir değişkene bağlı hareket etmezler. Tüketici zihni ürüne ilişkin alt parçalar üzerinden değil, sunulan faydanın bütününe bakarak ürün karması üzerinden satın alma kararını verir. Ürün karmasını oluşturan değişkenler ise marka, sunulan fayda, ürün özellikleri, adet / miktar ve ürün fiyatıdır. Doğru ürün karmasını yapılandırmak için hedef kitlenin hangi değişkene ne derece önem verdiğini ve bu değişkenlere biçtiği finansal değeri anlamak gerekir.
  • Marka İmaj ve Pozisyonlandırma
  • Marka Sağlığı Takibi
  • Exit Survey
  • Gizli Müşteri
  • Müşteri Profili
  • Motivasyon ve Bariyer Analizi
  • Alışveriş Yolculuğu
  • Tutum ve Kullanım Alışkanlıkları
  • Segmentasyon
  • Memnuniyet Araştırmaları
  • Müşteri Bağlılığı / Net Promoter Skor
  • Trade Off
  • Conjoint
  • Kampanya ve Promosyon Değerlendirmeleri
  • Talep Tahmin
  • MindStation kendine ait üniversiteden onaylı Göz Takip cihazları ile göz takip analizlerini gerçekleştirir. Bu analiz ile tüketicilerin fark ettiği kareler ve süreleri ayrıntılı olarak tespit edilerek gruplarda fark edilen karelerin neler hissettirdiği, neden ve nasıl olmalı sorularına cevap aranır.
  • Hangi noktalar fark ediliyor hangi noktalar gözden kaçırılıyor?
  • Yazılı mesajlar okunuyor mu?
  • Ana mesajı içeren görselin / metnin yeri ilan / reklam karesi içerisinde ideal bir noktada mı, tüketiciyi yakalıyor mu?
  • Kör nokta neresidir? Gözün hareket rutu nedir?
  • Tüketicilerin dikkati nerede yoğunlaşmaktadır? Gözün değdiği karelerde gözün kalma süresi nedir?
  • Nöro pazarlama ile reklamlarınıza yönelik maskelenmemiş düşünce ve görüşler okunarak yorumlanmaktadır. EEG metrikleri ile dikkat, ilgi, kafa karışıklığı ve pozitiflik boyutlarında reklam analiz edilmektedir.
  • Reklam başından sonuna kadar dikkat çekiyor mu?
  • Hikayesi yeterince ilginç mi?
  • Mesaj anlaşılıyor mu? Yeterince açık mı?
  • Sonuna kadar izlenme isteği yaratıyor mu?
  • Yüz ifade analizi ile tüketicilerin kare bazlı olarak test edilen materyallere verdiği duygusal tepkiler mimikler üzerinden okunur ve 9 boyut bazında kodlanır.
    Özel bir tüketici grubunun sosyal dijital bir platform üzerinden sureli olarak takip edip görüş alışverişi yapmanıza yardımcı olur. Üretim, pazarlama ve satış fikirleriniz için size ilham verir. Tüketicinin doğal ortamında duygularını ve düşüncelerini ölçmeye yardımcı olur. Öneri ve düşüncelerinin altındaki motivasyonu irdeleyerek markalara derin ve zengin iç görüler sağlar. Sayısal değerlendirmelerin yanısıra tüketicinin dünyasını resim ve video içerikleri ile keşfetmenizi sağlar.
  • Ürün Testi (CLT, HUT)
  • İsim Testi
  • Logo Testi
  • Konsept Test
  • Ambalaj Testi
  • Tat Testi
  • Koku Testi
  • Pre Test
  • Post Test
  • Reklam Takip
  • Konsept Test
  • Celebrity Test
  • Reklam ve Kampanya Etkinliği
  • Etkinlik Ölçümü
  • BİZE ULAŞIN
    +90 216 266 52 76
    +90 216 999 86 96
    Değirmen Sok. Ar Plaza No:16 Kat:7 D:72 Kozyatağı İstanbul
    Copyright © 2014 TÜAD.
    Tüm hakları saklıdır.