Firmamız
Ipsos, dünyanın lider araştırma şirketlerinden Ipsos Grubunun bir parçası olarak reklam, müşteri ve çalışan memnuniyeti, pazarlama, medya, kamuoyu araştırmaları ve geleceği tahmin, modelleme ve danışmanlık uzmanlıkları sunan global bir pazar araştırma şirketidir. Ipsos 500’e yakın çalışanı ve pazar payı ile Türkiye’nin en büyük araştırma şirketidir.
 
TÜİK’den sonra ülkemizin en fazla araştırmacıya sahip kuruluşu olan Ipsos, deneyimli araştırmacıları ile müşterilerinin işlerini geliştirmeleri için, ilk yaratıcı aşamadan, marka / hizmet / ürün gelişme evrelerine kadar olan tüm süreçte  ileri araştırma araçlarıyla, yüksek kalitede  çözüm üretir. Ipsos, hızlı tüketim,  perakende, dayanıklı tüketim,  sağlık, teknoloji, finans, otomotiv, medya,  turizm ve daha pek çok alanda müşterileri ile çözüm ortağı olarak çalışır.
 
Ipsos, ISO9001:2015, ISO20252 ve Güvenilir Araştırma Belgesi (GAB) kalite belgelerine sahiptir ve çalışmalarını bu kalite standartları çerçevesinde  yürütür.
 
Ipsos Grubu, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik prensiplerine bağlılık gösteren bir kuruluştur. Birleşmiş Milletler Küresel İlkelerinin aktif üyesi ve savunucusudur. Ipsos, çevreye olan etkilerini ve karbon ayak izini azaltmak hedefiyle faaliyetlerini sürdürür ve bu kapsamdaki global bağımsız kuruluş olan CDP (Carbon Disclosure Project)’ye global olarak rapor verir.
Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
IQ: Ürün Geliştirme.Ürün, ambalaj, fiyat testleri ve Pazar öngörüleri. MQ: Pazar Geliştirme, Pazar segmentasyonları, Pazar payı ölçümleri Alışveriş Davranışları Pazarlama Bilimi Ipsos Marketing, inovasyon, pazarı anlama ve satışa giden yol ile ilgili sorunları ele alma konusunda uzmanlaşmıştır. Ipsos Marketing, müşterilere pazarlama stratejilerini tanımlamada, fırsatları belirlemede, satın alma davranışlarını anlamada, marka, hizmet ve ürün geliştirmede ve tüm pazarlama harcamalarının yönetim optimizasyonunda yardımcı oluyor. Pazarı Anlamak Pazarı Anlamak hemen hemen tüm pazarlama faaliyetlerinin temelini temsil eder. Ipsos müşterilerinin işlerini büyütmek için insanları, markaları ve pazarları anlamayı hedefler. Marka Stratejisi Kişilerin davranış biçimleri teknoloji ve küreselleşmeden etkilenen, marka yönetimini zorlaştıran bir değişimden geçiriyor. Ipsos, günümüzde giderek karmaşık hale gelen dünyada, daha güçlü markalar oluşturmanız için size yardımcı oluyor. İnovasyon ve Tahmin Ipsos, müşterilerinin günümüz değişen dünyasında inovasyon hareketlerine ivme katmalarına destek oluyor. Uzmanlık yapımız, bir gecede hazırlanıp sunulan ve cihaz uyumlu araştırmaları, nörobilim ve entegre çözümleri içeren inovatif yaklaşımlarımıza dayanıyor. Ürün Testi Dünya lideri ürün testi danışmanı olarak Ipsos, yılda 7,000 ürün test ediyor ve şuana kadar 20,000 ürününün başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesine destek oldu. Paket Testi Paket araştırmalarında uzun yıllara dayanan deneyimizle Ipsos, müşterilerin paket çalışmalarını optimize etmesine yardımcı oluyor, böylece bu süreç, temel tüketici temas noktası olarak tam potansiyeline ulaşabiliyor. Satın Almaya Giden Yol & Alışverişçi Araştırması Ipsos Satın Almaya Giden Yol ve Alışverişçi Araştırması alanlarında küresel çapta güçlü uzmanlık bilgisine sahip. Yeni perakendecilik gerçekliğinde bilgili ve ilgili tüketicilerle buluşmanıza yardımcı oluyoruz. Perakende Satış Performansı Perakende Satış Performansı sadece teknoloji sağlayıcılarının olduğu bir dünyada belli bir zaman dilimi içerisinde mağazaya gelen müşteri sayısı takibinde ve alışverişçi davranışlarında uzmanlaşmış, dünyanın önde gelen perakende analizi danışmanlık hizmetlerinden birisidir. 50’den fazla ülkede küresel marklarla çalışarak tüketici istihbaratı alanındaki uzmanlığımız müşteri deneyimi genelinde gelişmeler sunmak için alışverişçi trendlerini ve perakende satış içgörülerini belirlemede yardımcı oluyor.
Tüketici Paneli: Hane ve Bireysel Tüketim Panelleri. Yaşam Tarzları & Değerler. Hazır Giyim Tüketim Endeksi. Perakende Ölçümleme: Dağıtım & Merchandising etkinliği. Ev Dışı Tüketim Paneli. Tüketici Panelleri & Perakende Satış Denetimi: Ipsos Market Measurement Tüketici ve perakende satış denetim hizmetlerimiz hem çok paylaşımlı tüketici ve perakende panellerini hem de özel olarak sunulabilen düzenli perakende satış denetim projelerini kapsayacak şekilde iki yönlü çalışmaktadır. Müşteri Bağlamı Ipsos daha geniş pazarlama hacmi ve satış verimliliği için inovatif çözümler sunuyor: Perakende uygulama danışmanlığı ve ölçümü Perakende Uygulama Ölçümü, ürün bulunurluğu, konumlandırılması ve kalite kontrolü ve POP (Satış Noktası) materyalleri, promosyonları, gösterimleri gibi pazarlama standartları uygunluğu için perakende ve mağaza içi denetimleri içermektedir. Sayım çalışmaları ve perakende panelleri Ipsos, müşteri ihtiyaçları ve ürün kategorisi özelliklerine bağlı olarak ticaretin çoğunluğunu geleneksel mağazaların oluşturduğu gelişmekte olan ülkelerde yeni perakende panel yaklaşımları uygulamaktadır. Hane ve entegre paneller Ipsos içecek, tatlı ve tütün ürünleri gibi ev dışı tüketim ürünlerinin yüksek olduğu kategoriler için tam kapsamlı bilgi ihtiyacını karşılamak adına ev dışı ürün piyasasını da kapsayarak mevcut hane tüketim paneli metoduna yeni bir yaklaşım getiriyor. Ev dış tüketimin izlenmesi Mağaza içi satış noktalarından toplanan veriler eşsiz bilgilerin edinilmesinde yardımcı oluyor ve piyasa geneline eksiksiz bir bakış açısı sunuyor.
Sadakat Araştırmaları: Müşteri Memnuniyeti. Çalışan Memnuniyeti. CRM. Gizli Müşteri. Ipsos Loyalty, müşteri ilişkilerini ve çalışan etkileşimini ölçümlemek, yönetmek ve geliştirmekle ilgili tüm süreçlerde uzmanlaşmıştır. Hem müşterileri hem çalışanları için sundukları deneyimi daha değerli hale getirmeleri için yönetmelerinde müşterilerimize yardımcı oluyoruz.
Reklam: Yaratıcı Süreç. Reklam ön ve sonra testleri. Reklam etki ölçümü. Marka Değeri. Medya: Internet Ölçümü. Konumlama, İçerik araştırmaları. Müşterilerinin, satış ve marka ilişkilerinin güçlendirilmesi aracılığıyla marka başarısını etkileyen, hedef kitleyi cezbeden içeriğe sahip olan ve medya kuruluşu sahipleri ve reklamcılar için ekonomik değer oluşturan harika kampanyalar yaratmasına imkan sağlamak için; Ipsos Connect, ikna edici içerik, doğru iletişim ve uygun medya planlaması aracılığıyla medyanın, markaların ve insanların nasıl birbirlerine bağlandıklarını ölçme ve bu ilişkiyi güçlendirme alanında uzmanlaşmıştır. Sunmuş olduğumuz çözümler, medya ve reklamcılar için geliştirilen stratejilerin odak noktasına insanları koymaktadır.
Kalitatif Araştırmalar; Grup tartışmaları. Etnografi. Netnografi Hayata hayat katmak: Ipsos UU 80’i aşkın ülkede 1000 dünya standartlarında araştırmacısıyla Ipsos UU, en büyük içgörü payına sahip dünyada lider bir topluluktur. Her zaman hayata hayat katmak için çalıştığımız Ipsos UU’da, gerçek hayatın içinden gerçek insanları keşfetmek için içeriğin gücünü kullanmayı seviyoruz. Ipsos UU, entelektüel cömertlikle kurulmuş, stratejik düşünceden beslenmiş ve değişim için var olmuştur. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- •Etnografi Etnografi, gözleme dayalı niteliksel bir araştırma tekniğidir. Bu, zamanımızı insanların ne söylediğini, ne yaptığını ve bunları nasıl yaptığını anlamak için çalışarak geçirdiğimiz anlamına gelmektedir. •Sosyal Zeka Sosyal Dinleme olarak bilinen Sosyal Zeka, sosyal medya verilerinin analiz edilmesini belirtmek için kullanılan bir terimdir. Sosyal medyada, arama sonuçlarında ve diğer çevrim içi verilerde bulunan müşteri ifadeleri ve davranışlarından yola çıkarak, stratejik kararlar ve performansa neden olan içgörüler sunmaktadır. •Topluluklar Topluluklar markalar için gerçek zamanlı olarak insanlarla etkileşime geçmek adına ortak çalışma alanları sağlamaktadır. Topluluklar konu üzerinde etkisi olabilecek girdiler sunmak adına mevcut kitlenin isteklerine erişim sağlayarak size içgörü oluşturmanızda, piyasaya yenilikler getirmenizde ve etki yaratmanızda yardımcı olmaktadır. İçerik iyileştirme Ipsos’ta sizlere, belli bir konuyla ilgili bilgiler toplayan bir süreç olan Insight Cloud sayesinde içerik iyileştirme konusunda yardımcı oluyoruz. Insight Cloud, her zaman “açık” olan bir bilgi platformudur. Çok çeşitli kaynaklardan içgörüleri besler ve bunların birbirine bağlanmasına, paylaşılmasına ve aktive edilmesine yeni bir bakış açısı getirir. •Aktivasyon Atölyeleri Aktivasyon atölyeleri, Ipsos’un idaresine katıldığı, size elde edilen bilgileri uygulamaya dönüştürmenizde ve ticari sonuca bağlamanızda yardımcı olan interaktif seanslardır. •Mobil Applife, Ipsos’un nitel araştırmalar için mobil cihazlarda kullandığı tescilli uygulamasıdır.
Sosyal Araştırmalar Kurumsal İtibar Araştırmaları Ipsos Public Affairs, müşterilerin bir sorunu yönetmelerine veya itibarlarını artırmalarına yardımcı olmak adına kamuoyu, özel paydaşlar, kurumsal ve basın görüşü araştırmaları gerçekleştirmek konusunda uzmanlaşmıştır. Sosyal Araştırmalar Enstitüsü Sosyal Araştırmalar Enstitüsü vatandaşların, kamu hizmeti kullanıcılarının ve üyeler, temsilciler, çalışanlar, bağışçılar, sağlık uzmanları ve seçmenler de dahil olmak üzere diğer paydaşların algılarını anlamak konusunda bir dünya lideridir.
Sağlık Araştırmaları Ipsos Sağlık Hizmetleri, daha iyi bir sağlık hizmeti vermek için ilaç, biyoteknoloji ve tıbbi cihaz üreticileri ile iş birliği içindedir. 40’tan fazla ülkede faaliyet gösteren 700’ü aşkın uzmanımız, ilk aşama stratejisinden piyasaya ürün sürme performans optimizasyonuna kadar tüm ticari döngü boyunca müşterilerimize kilit iş kararları konusunda destek vermektedir. Entegre Yapı Günümüzün sağlık hizmetleri müşterisi, silo haline getirilmiş çözümler yerine küresel tedavi tecrübesi, yerel sağlık hizmetleri piyasa bilgisi ve araştırma uzmanlığını bir araya getiren bütünsel yaklaşımlara ihtiyaç duymaktadır. Sahip olduğumuz 4 Entegre Yapı – Ticari Strateji, Mükemmelliği Piyasaya Sürme, Performans Optimizasyonu ve Hasta Deneyim Yolculuğu – tıbbi ürünlerin yaşam döngüsü boyunca tüm aşamalarda müşterilerimize rehberlik etme amacıyla Ipsos’un en önemli kısmını oluşturmaktadır. Daha fazla bilgi edinmek için videomuzu izleyiniz. Çözümlerimiz Ipsos Sağlık Hizmetleri’nin 4 Entegre Yapısı, ürünün yaşam döngüsü boyunca her aşamada müşterilerimize rehberlik etmek üzere tedavi alanındaki bilgi birikimimizi, araştırma uzmanlığımızı ve özel/ortak yaklaşımları bir araya getirmektedir.
Veri Toplama ve Tablolama Ipsos Observer araştırma yönetimi, veri toplama ve teslimatı süreçlerinde uzmanlaşmıştır. Hedefimiz, bilgi toplama konusunda pazara öncülük etmek ve bunu da uygun fiyatlara, müşterilerimizin isabetli kararlar vermesine yardımcı olacak yüksek kaliteli araştırmalar sunarak başarmaktır. Bunu başarmak adına çok çeşitli yaklaşımlar sunmaktayız.
BİZE ULAŞIN
+90 216 587 1111
+90 216 465 1717
Centrum İş Merkezi,
Aydınevler Sanayi Cad. No:3
34854 Küçükyalı - İstanbul / Türkiye
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.