Firmamız
Metron Araştırma, 2000 yılında sektörel deneyimi 20 yılı aşkın olan Bülent Vefa Karatay, Okay Bircan ve Oktay Bircan’ın girişimleri ile kurulmuştur. Metron Araştırma iş ortakları, partnerleri ve çalışanları ile ilişkisini güven üzerine kurmuştur.

Yöneticilerin sahip oldukları birikim ve deneyim ile birlikte , deneyimli personeli, kendi ofisleri ve yerel partnerleri ile tüm Türkiye’de veri toplama hizmeti vermektedir. 15 yıldır sektöründe faaliyetlerini tarafsız,güvenilir, şeffaf, öngörülü ve tutarlı olmak ilkelerine bağlı kalarak devam ettirmektedir. Esomar ve Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin belirlemiş olduğu ilkelere ve bilgi gizlilik ilkelerine bağlı olarak çalışmalarını gerçekleştirir. Başarılı bir pazar araştırmasının temeli doğru veridir ve başarılı bir pazar araştırması, ticari başarıyla sonuçlanan büyük fikirlere öncülük eder.

Bu nedenle; 
• Müşterimizin ihtiyaçlarınızı daha iyi anlayarak ve güçlü bağ kurarak veri sistemlerinin ayrılmaz bir parçası olduğumuzda başarının geleceğine inanıyoruz
• Müşteri beklentilerini karşılamak için yenilikçiliğe yatırım yapmanın gerekli olduğuna inanıyoruz.
• Müşterilerimizin büyümesi bizim de büyümemiz anlamına gelir, bu nedenle müşteri memnuniyetini çok önemsiyoruz.

Misyon: Müşteri ihtiyaç ve beklentilerine en uygun şekilde, dönemin modern yöntemleri doğrultusunda, doğru ve hızlı data teslimi yapmak.
Vizyon: Araştırma sektöründe lider saha firması olabilmek için çalışan memnuniyetinin yüksek olduğu dinamik ekipler yaratmak ve veri toplama tekniklerini gelişen teknoloji ile harmanlayıp üst düzeye çıkartmak Kalite: Yüksek kalitede hizmet üretebildiğimiz işbirlikleri kurarız.

Uzmanlık: Kendi yetiştirdiği kadro ile hareket eden Metron, süreklilik ve yüksek insan kalitesi ile başarısının devamlılığını sağlar.
İç görü: Kendimizi araştırma firması olarak değil çalıştığımız firmanın bir departmanı olarak görürüz. Bu sebeple topladığımız veriyle birlikte size iç görülerimizi ve trendleri de sunarız.
Esneklik: Metron, çalıştığı firmanın ihtiyaçlarına göre esnek çözümler üretir.
Yenilikçilik:Metron, size insan hatasını en aza indirecek ve zamanında aksiyon almanızı sağlayacak yenilikçi çözümleri ile hizmet sunar.
Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
Ölçeği önceden belirlenmiş, yöntemi “örnekleme” kuralları çerçevesinde tespit edilmiş ve ilgilenilen konuya göre, oluşturulan veri tabanından uzayı tahmin etmeye yönelik tarama yöntemidir. İlgilenilen sektörün gelişimi, büyüme-daralma oranları ve sektöre ait sayısal gelişimin tahmin edilebilmesidir. Census çalışmasında saha yöntemleri açısından Metron Araştırma’nın kullandığı ve geliştirdiği yöntemler 15 yıllık deneyimle oluşturulmuştur. Census ta görev alan süpervizör ve anketör görev tanımları Census çalışmalarına özel tanımlıdır.
Tüketici paneli, belirli bir nüfus büyüklüğünü temsil etmek üzere tasarlanmış sabit bir örneklem dahilinde tüketicilerin alışverişlerini sürekli olarak kaydeden ve raporlayan bir araştırma disiplinidir.14 yıldır Nielsen Panel Özel Projelerini Metron Araştırma olarak bizi tercih etmektedirler. Deneyim ve iş disiplinimiz sayesinde sürekliliğini sağlayabilmekteyiz.
Şirketler arasındaki satış, tüketicilere satış yapanlara nazaran farklı pazarlama problemleri ile karşı karşıyadır. Kurumsal müşterilerini araştırabilmek için ilgili şirketlerde karar veren esas kişilerin belirlenmesi, yoğun iş günlerinde bu seçimleri yapan kişilere ulaşıp müşterinin istediği yönde bilgi toplanması gerekmektedir. Bu nedenle özellikle bu alanda uzmanlaşmış nitelikli saha ekipleri ile yüz yüze görüşmeler sağlanmaktadır.
Müşteri memnuniyeti müşterinin karşılaştığı fiziksel ortam ve personelin o anlık tutum ve davranışları ile yakından ilgilidir. Gizli müşteri çalışmaları, bir müşteri gözü ile karşılaşılan hizmet mekanının ve o alanda hizmet veren personelinin durumunun müşteriye davranışının tespit edilmesini sağlar. Bundan sonra da çalışanların ve mekanın nasıl geliştirileceği ve böylece daha yüksek standartlara nasıl ulaşılacağı öğrenilir. Gizli Müşteriler; • Olayın yaşandığı an bilgiyi toplar • Özel bir göz değil, projenin içeriğine bağlı olarak gerçek müşteridir. • Özel bir zamanı değil, projede belirlenmiş olan ziyaret planına uygun davranır • Değerlendirmelerinde objektif • Gerçek müşteri kitlesinden seçildiği için deşifre olmaz
BİZE ULAŞIN
2122166600
2122166460
Mecidiyeköy Büyükdere Cad N0:53 Hürmet Keçeli İş Merkezi Kat:5 Şişli-İstanbul
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.