Firmamız
Araştırmada akademik altyapı + 34 yıllık deneyim + Kalite + İnovasyon
BAREM olarak, akademisyen kurucularımızın bilimsel yaklaşımla geliştirdikleri temel araştırma ve etik kurallarına bağlı kalarak 34 yıldır pazarlama araştırmaları yapıyoruz. Stratejilerini ve çalışmalarını kalite ve yenilikçilik üzerine yoğunlaştıran bir kuruluşuz.

Yenilikçilik :
Bizce Yenilikçilik müşterilerimizin bilgi ihtiyacını, teknolojinin olanaklarını sonuna kadar kullanan, yerel koşullara uygun yaratıcı çözümlerle en hızlı ve en doğru şekilde karşılamaktır.
Bunun için global ve yerel birikim ve deneyimimizle yaratıcı araştırma modelleri geliştiriyoruz. Bu özgün modellerimizden biri TUBİTAK’ın desteklediği yenilikçi projeler kapsamına alınmıştır.
2009 yılında katıldığımız WIN / GIA üyeliğimiz sayesinde;
·     Tüm dünyada araştırma yapabiliyoruz.
·     79 ülkedeki bizim gibi bağımsız araştırma şirketleriyle know-how paylaşıyoruz.
·     Sosyal Ağlar, Hasta-Doktor İlişkisi, Umut-Umutsuzluk gibi periyodik global araştırmaların yanısıra güncel konulardaki global araştırmaların (İşsizlik, Göçmenliğe bakış, ABD seçimleri vb) Türkiye ayağını gerçekleştiriyor ve sektörle paylaşıyoruz.

Mükemmellik Yolculuğumuz :
Kurulduğumuz günden beri kaliteye adanmışlığımızla tanınıyoruz. 2004 yılında bu özelliğimizi belgelendirmek üzere başladığımız Kalite yolculuğumuz, kurumsallaşmamıza  beklentilerimizin üzerinde katkı sağladı. Altyapımızın modernleşmesinde yön gösterdi, iş süreçlerimizi yalınlaştırmamıza ve işlerimizi hızlandırmamıza yardımcı oldu. Çalışanlarımızın eğitim ve kariyer planlarını geliştirdi. Kısaca bir bütün olarak işimizi daha iyi yapmamızı sağladı. Başta müşteri ve çalışan olmak üzere tüm paydaşlarımızın memnuniyetini artırdık.
Hedeflediğimiz sonuçlara birer birer ulaştık:
·     2006 - ISO 9001 ve EFQM ( Avrupa Kalite Yönetim Vakfı)  Recognised for Excellence (4*) Ödülü
·     2007 - ISO 20252 Belgesi (Yalnızca Türkiye'de değil, Dünyada ilk alan firmalardan biriyiz)
·     2008 - Kalder Ulusal Kalite Ödülü finalisti
·     2009 - EFQM Recognised  for Excellence (5*) Ödülü ( bu ödül kategorisinde en üst aşama)
.     2010- KalDer (Kalite Derneği) ve TÜSİAD tarafından verilen Ulusal Kalite başarı Ödülü
1993 yılından beri verilen bu ödüllerde, bağımsız bir KOBİ’nin Başarı ödülü alması bir ilk. Ayrıca araştırma sektöründe, dünyada EFQM mükemmellik modelinde bu seviyeye gelen ilk araştırma şirketiyiz.
.    2012 – TUAD (Türkiye Araştırmacılar Derneği)  GAB2 Güvenilir Araştırma Belgesi
.    2014 - ISO 10002 Belgesi
Kalite yolculuğumuz daha da iddialı hedeflerle devam ediyor.   

Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
Pazarlama bütçenizin en büyük payını reklama yatırıyorsanız, bu yatırımın muhtemel geri dönüşünü de ölçmelisiniz. Bu yöntem ile reklamlarınızın etkisini yaratıcılığa hakettiği özeni göstererek ölçüyoruz.
Amacınız daha çok ürün satmaksa ürününüzü satın alan, satın almaya devam edecek olan ve satın alma potansiyeli olan grupları çok iyi anlamanız gerekir. Bunu yaparken markanız için fırsat ve riskleri belirleyerek size kategorinizdeki inovasyon fırsatlarını sunarız
Fiyatınız hedef tüketicinizin ödemeye hazır olduğunun üstünde ise zaten ciddi sorunlar yaşıyorsunuzdur. Peki ya altındaysa ve bunun farkında değilseniz... Rakiplerle karşılaştırmalı olarak optimum fiyatınızı belirlemeyi amaçlayan bu yöntemimiz tüketicinizin kriz döneminde farklılaşan değer algısını anlamanıza destek olur.
Müşterilerinizin ve çalışanlarınızın memnuniyetini artırmak için hangi adımları atacağınızı tanımlıyor ve bir simulatör desteği ile firmanıza en uygun çözümü bulmanızı sağlıyoruz.
Bu yöntemizle müşterilerinize ve çalışanlarınıza sağladığınız fiziksel yarar ve duygusal yakınlığı birlikte ölçüp gerçek aşkı nasıl bulacağınızı tanımlıyoruz.
Markanız en önemli değeriniz ise onu oluşturan duygusal ve performans özelliklerini iyi anlamak, bulunduğunuz kategori ve rakiplerinizle karşılaştırmak, imajını artırmak için hangi özelliklere yoğunlaşmanız gerektiğini bilmek işinizin en önemli parçası olmalı. Bu yöntemle markanızı hedef kitlenizin gözünden görmenizi sağlıyoruz.
Markanızın yanısıra kurumunuzun da hedefleri vardır. Paydaşlarınızın gözünde kurumunuzun algısını ölçmek için geliştirdiğimiz bu yöntem kategoriden bağımsız olarak temel kurum özelliklerini oluşturan 7 sütunun dengesi üzerine kurulu.
Konsept, ambalaj, raf, reklam, web sitesi gibi tasarım değerlendirme çalışmalarında, "Eye tracking" sistemimizle kalitatif ve kantitatif yöntemleri birlikte kullanan yöntemimiz. Tüketicilerin "söylediklerinin ötesindeki" gerçek değerlendirmeleri derin içgörülerle birleştirerek seri ve esnek sonuçlar sağlıyor.
Marka için stratejik iletişim platformu belirlenmesi. Varolan araştırmaları incelemekle başlayıp kurum çalışanları ile birlikte, kalitatif projektif tekniklerin desteğiyle zenginleştirilen çalıştaylar
Hastaya yönelik etnografik çalışma ile medikal araştırmalara derinlik kazandırmaya, başka bir açıdan bakmaya yönelik yöntemimiz
Bütünleşik performans yönetimi sistemimiz, satış noktaları performansını gölge müşteri ve bayiden çıkan müşteri görüşmeleri yoluyla deneyim üzerinden müşteri memnuniyetini ölçer. Sonuçlar skor kartlar yoluyla hiyerarşik bir dağılım ile tüm ilgililerle paylaşılır.
Internetteki ayakizlerini takip ederek tüketiciyi derinlemesine anladığımız bir yöntem
Tüketicinizin sizin kategorinizdeki satınalma tercihini neler ne kadar etkiler. Marka mı, fiyat mı, ürün özellikleri mi bu tercihte daha etkilidir. Hangi ürün özellikleri tüketicinin sizin ürününüzü almanızı sağlayacak. Daha doğrusu hangi kombinasyon... Bu sorunuzun cevabını gerçek bir simülasyon ortamında Conjoint analizi ile veriyoruz. “Adaptive conjoint” bu soruyu en geniş özellik seti için ve en hassas haliyle yanıtlıyoruz.
Tüketicinizin sizin kategorinizdeki satınalma tercihini neler ne kadar etkiler. Marka mı, fiyat mı, ürün özellikleri mi bu tercihte daha etkilidir. Hangi ürün özellikleri tüketicinin sizin ürününüzü almanızı sağlayacak. Sahada kolay uygulanmanın çok önemli olduğu durumlarda “MaxDiff” yaklaşımını kullanarak özellik sıralaması veriyoruz.
BİZE ULAŞIN
+90 212 320 2200
+90 212 320 22 77
Abide-i Hürriyet Ca. No:211 Bolkan Plaza A Blok Kat:2 Şişli
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.