TR EN

Fulya DURMUŞ
Başkan

Geri

GfK Turkiye Consumer Experiences
General Manager

1991 yılında pazarlama araştırmaları sektörüne DAP Pazarlama Araştırmaları A.Ş.’de başladı. Bu firmada görev aldığı on yıl içerisinde başta çok müşterili Yaşam Biçimleri ve Sosyo-Kültürel Trendler Araştırması olmak üzere birçok sektör için kalitatif ve kantitatif ad-hoc araştırmalarda proje yöneticiliği yaptı, 1997-2000 arasında genel müdür olarak görevini sürdürdü. 2001 yılında katıldığı GfK Türkiye’de 2005 yılına kadar pek çok sektör ve araştırma alanı için gerçekleştirilen projelerde takım liderliğini yaptı, değişen müşteri ihtiyaçlarına hizmet eden modeller geliştirilmesinde ve GfK modellerinin uygulanmasında aktif görev aldı. Ocak 2013’te GfK Türkiye Genel Müdürü olarak atandı. GfK Excellence Team ve IQS (International Quality Standards) üyesidir. 1986 yılında İstanbul Erkek Lisesi’nden, 1990 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olmuştur.

2017 Programı
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.