TR EN

Geleneksel Pazarlama Araştırmasında Operasyonel Verimliliğin İpuçları

Geri







TÜAD bu kitabı, değişen değer zinciri ile birlikte masanın hangi tarafında olursa olsun tüm araştırmacılar için iş sonuçlarına daha fazla katkı sağlamaya engel teşkil eden, verimliliği azaltan faktörlerin farkında olunması, zamanla azaltılması ve hatta ortadan kaldırılması amacıyla hazırladı.

Sektörün bu ihtiyacını görüp, böyle bir kitabın oluşturulması fikrini veren 2013-2014 dönemi TÜAD Başkanlığını yapmış olan Vural Çakır başta olmak üzere, kitabın içeriği ve yazı dilinin belirlenmesi, araştırma ve saha uygulamalarında yaşanan sorunların tespiti için grup çalışmalarının yapılması, örnek vakaların TÜAD'la paylaşılması aşamasında kitabın oluşmasına destek veren, AG Platform'dan Ali Gizer'e, GfK'dan Burçak Gökbayrak'a, AAP Danışmanlıktan Candan Schabio'ya, PepsiCo'dan Emre Erdem'e, o dönem Nielsen'de çalışan Gül Özbek'e, Elit Araştırma'dan Hatice Ay'a, Girişim Araştırma'dan Mehmet Taşkın Işık'a, Radikal Araştırma'dan Nuray Gür Yörür'e, Ipsos'tan Özge Akçizmeci'ye, Efes Anadolu'dan Selin Kahraman'a, Sia Insight'tan Tuğba Bozkan'a, 88 Keys Enstitü'den Tülin Turanlı Lehy'e ve TÜAD Yönetim Kurulu Üyelerine katkılarından dolayı teşekkür ederiz.
Döküman
2017 Programı
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.