TR EN

Pelin Halaçoğlu
Ipsos, PartneRing ve Stratejik İçgörü Direktörü

Geri
2006 yılında Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden mezun oldu. Davranışsal bilimlere, özellikle de deneysel psikolojiye olan yoğun ilgisi doğrultusunda araştırma sektörüne yöneldi ve Ipsos’ta çalışmaya başladı. Kariyerine Tüketici Panelleri’nde başlayarak uzun soluklu kantitatif çalışmalarda uzmanlaştı. 2014 yılında Sabancı Üniversitesi’nde Executive MBA Programı’nı, MIT Sloan’da Inovasyon & Liderlik Programı’nı tamamlayarak yüksek lisans derecesini aldı. 2015’ten itibaren Ipsos PartneRing ve Stratejik İçgörü Birimi’nde hem çeşitli araştırmaların sentezini yaparak bütünsel ve aksiyona yönelik içgörü elde edilmesine hem de pazarlama bilimi, inovasyon ve modelleme takımlarıyla birlikte hareket ederek tüketici araştırmalarına ilham verici, yeni bir bakış açısı getirmeye katkı sağlamaktadır
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.