TR EN

İpek Argaç
Anadolu Efes Türkiye, Strateji ve Araştırma Direktörü

Geri
1990 yılında TED Ankara Koleji, 1994 yılında ODTU İstatistik bölümünden mezun oldu. 1996 yılında Bilkent üniversitesinde MBA programını tamamladı. 1997 yılında pazarlama araştırmaları sektörüne ilk adımı Nielsen Araştırma şirketi ile attı. Nielsen’de 6 yıl süren çalışma hayatı süresince Perakendeci paneli kapsamında istatistik ve modelleme alanlarında çeşitli pozsiyonlarda çalıştı. 2003 yılında Digiturk’de iş hayatına devam ederek Araştırma departmanını oluşturdu; kalitatif, kantitatif araştırmalar ve veri madenciliği kapsamında çok sayıda çalışma gerçekleştirdi. 2008 yıllında Araştırma kariyerine UNILEVER ‘de devam etme kararı alarak 3 yıl Ev temizlik ve Kişisel bakım, 1 yıl Dondurma kategorileri olmak üzere Araştırma müdürü görevini yürütdü.  2012-2015 yılları arasında Anadolu Efes grubunda Inovasyon, Strateji ve Araştırma grup müdürü olarak görev aldı.  2015 yılında Coca Cola Company de Araştırma Direktörlüğü pozisyonunun ardından 2016 yılında yeniden Anadolu Efes grubuna Strateji, Araştırma Direktörü olarak katıldı ve halen bu görevi devam ettirmektedir. Çalışma hayatı sürecince veri analizinden, stratejik planlamaya kadar çok fazla görevde bulunmuş, her adımda veriden  içgörüler elde edilmesi ve içgörülerin ilham verici hikayelere dönüştürülmesine odaklanmıştır.
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.