TR EN

Başarılı Reklamların Arkasındaki Araştırmalar Nelere, Neden ve Nasıl Odaklanıyor?
27/04/2017

Geri
27 Nisan Perşembe / 09.30 - 13.30

Eğitmen:

Mehmet Ali Üner - Kantar Millward Brown, Müşteri İlişkileri Yöneticisi;  TRIBES Bölgesi Reklam Ön Testi Araştırmaları Uzmanı
Pınar Köseoğlu: Firefly Millward Brown Türkiye Direktörü ve Kantar Millward Brown Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi

Reklamları etkin kılmak için onları test ederek istenen etkiyi sağlayacak kadar güçlü mü veya daha iyi olabilirler mi sorularını yanıtlayabilmek ve marka büyümesine edeceği katkıyı saptamak mümkündür. Yaratıcı çalışmaların ilk aşamalarında işlevsel ‘büyük fikri’ bulmak, onu hem duygusal hem de rasyonel kodlarla optimize eden kurgulamayı hayata geçirmek doğrudan sorgulama, sinirbilimi yöntemleri ve davranışsal ölçümleri içeren araştırmalarla oluşur.

Bu eğitimde, daha etkili reklam nasıl yapılır? Türkiye’de ve global pazarlarda başarılı reklamların arkasındaki araştırmalar nelere, nasıl, neden odaklanıyor? sorularının yanıtlarını öğrenecek ve reklamların pazarda iyi performans gösterip gösteremeyeceğini belirleyeceksiniz.


Katılım ücretleri: 
Üye: 450 TL + KDV
Standart: 550 TL + KDV

Yer: Dernek ofisi

* Katılım ve fatura iptalleri, eğitim tarihinden iki iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.
2017 Programı
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.