TR EN

Markaların Artık Yeni Lenslere İhtiyacı Var: İletişimde Kültürel Kod Analizi
02/03/2017

Geri
2 Mart Perşembe / 09.30 - 13.30

Eğitmen:

Ayça Kabaoğlu, Barem - Kalitatif Araştırmalar Müdürü

Amaç kategori gerçeğini anlamak olduğunda, tek bir açıdan bakmak çoğu zaman yeterli olmuyor. Kültürel kod analizi, kategoriye makro düzeyde bakarak, kategori kodlarının makro çerçevede deşifre edilmesine ve sonrasında yeniden kodlanmasına olanak tanıyor. Bu sayede, özellikle iletişimdeki kısırdöngüler kırılarak yeni, ilham verici iletişim platformları belirleniyor.

Eğitimin ana başlıkları:
- Kültürel Kod Analizi Nedir?
- Markaların Ne İşine Yarar?
- Özellikle hangi durumlar ve hangi sorunsallar için faydalıdır?
- Nasıl işler?
- Farklı Kategorilerden Örnekler


Katılım ücretleri: 
Üye: 450 TL + KDV
Standart: 550 TL + KDV

Yer: Dernek ofisi

* Katılım ve fatura iptalleri, eğitim tarihinden iki iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.
2017 Programı
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.