TR EN

Perakendenin Yeni Patronu Alışverişçiyi Tanıyalım
15/02/2018

Geri
Geçmişe oranla çok çeşitli alışveriş noktalarına erişebilmek, tek tuşla ürün ve servisler hakkında detaylı bilgi alabilmek, fiyat ve performans karşılaştırması yapabilmek, kullanıcı yorum ve önerilerine erişebilmek gibi imkânlara sahip olan günümüz alışverişçisi 10 yıl önceki alışverişçiye göre perakandeciler ve üreticiler karşısında çok daha güçlü bir konuma sahip.
 
Üstelik, son yıllarda yapılan araştırmalar bir başka çarpıcı gerçeği - alışverişçilerin satın alma kararlarının önemli bir bölümünü satış noktasında, alışveriş anında verdiğini - ortaya koyuyor.
 
İşte tüm bu gelişmeler, alışveriş mecrasını markaların nihai başarısında kritik rol oynayan temel pazarlama mecralarından birine (“tüketim anından” önce gelen kritik “karar anı” – 1st Moment of Truth) ; “alışverişçiyi” ise başlı başına keşfedilmesi, derinlemesine anlaşılması gereken özel bir “hedef kitle” konumuna yükseltti.
 
Özellikle Hızlı Tüketim Ürünleri sektöründe faaliyet gösteren üretici firmaların Pazar Araştırma/ Satış/Pazarlama/ Ticari Pazarlama takımlarının alışverişçiyi ve alışveriş sürecini derinlemesine anlamak ihtiyacı araştırma dünyasının bu alana özel sofistike araştırma çözümleri geliştirmesinin de önünü açtı.

Alışverişçi profillerini, farklı kategoriler için satın alma yolculuğundaki kritik dönemeçleri, günümüzde farklılaşan bilgi alma/ karar verme süreçlerini, satış noktası dinamiklerini anlamak için alet çantamızda bulunan araştırma türleri, kullanılan geleneksel ve yüksek teknoloji teknikler hakkında bilgi sahibi olmak; elde edilen içgörülerin markaların pazarlama ve satış stratejilerine nasıl yön verdiğini ilk ağızdan dinlemek Pazar Araştırma/ Satış/Pazarlama/ Ticari Pazarlama pozisyonlarında çalışan herkes için son derece faydalı olacaktır.

Eğitmenler:
Filiz Öztürk
Nielsen,Client Business Partner 
Murat Killi
Coca-Cola Meşrubat Pazarlama Danışmanlık San. ve Tic. A.Ş., Ticari Araştırmalar ve Öngörü Müdürü
Zeynep Aksoy
Coca-Cola İçecek Alışverişçi Araştırmaları ve Analitik Müdürü

Eğitim Tarihi: 15 Şubat 2018 Perşembe 
Eğitim Saati: 9:30-13:15
Eğitim Yeri: TÜAD Ofis
Eğitim Ücreti:
TÜAD Üye: 400 TL+ %18 KDV
Standart:  600 TL + %18 KDV

Detaylı bilgi ve kayıt için lütfen Ece Ekşi (ece.eksi@tuad.org.tr) ile iletişime geçiniz

Katılım iptalleri, eğitim tarihinden 2 iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.
 
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.