TR EN

Bir Tüketici Aşk Hikayesi, Film gibi..."Consumer Love Story"
19/04/2018

Geri
Tüketici ve markalar arasında etkileşime bir aşk hikayesi gözlüğünden bakıyoruz. Eş arayışı, tanışma, flort, evlenme ve sağlıklı evlilik devam ettirme süreçleri tüketici marka etkileşimde kendini nasıl gösteriyor, analitik ve içgörü yetkinliği bu ilişkiye her adımda nasıl değer katıyor beraber inceleyelim.

Eğitmenler:
Eva İmir Yokuş- Analitik ve İçgörü Departman Yöneticisi P&G Türkiye ve Kafkaslar 
Özlem Badak Orak- Mağaza-içi, Alışverişçi Araştırmaları Direktörü P&G Hindistan, Ortadoğu ve Afrika 

Eğitim Tarihi: 19 Nisan 2018 Perşembe 
Eğitim Saati: 9:30-13:15
Eğitim Yeri: TÜAD Ofis
Eğitim Ücreti:
TÜAD Üye: 400 TL+ %18 KDV
Standart:  600 TL + %18 KDV


Katılım iptalleri, eğitim tarihinden 2 iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.
 
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.