TR EN

Yolculuk Nereye? Veri Temelli Pazar Tahmini Modelleri
22/03/2018

Geri
Satış tahmini, firmaların araştırma ve pazarlama departmanlarının yanında bütçe, finans ve yönetim süreçlerine kadar firmanın tamamının ihtiyaç duyduğu, isabetli olması ya da olmaması durumunda firma için önemli sonuçlar doğuran en önemli konulardan biridir. Doğru satış tahmini, varsayımları belli olan, farklı senaryolara göre doğru sonuç verebilen ve devamlı olarak kendisini besleyip iyileştiren bir sistemdir.
Bu eğitimde sektörlerin dinamiklerini daha iyi anlamak ve bunları daha iyi yorumlayarak, doğru kararları vermek için veri temelli karar sistemlerinin nasıl oluşturulacağı ve analiz edileceği ele alınacaktır.

Eğitmenler:
Beyza Atasayan Özbulut
PepsiCo, Türkiye İş Birimi: Analitiği, Digital Araştırmalar ve Tüketici Aktivasyon Lideri
Serkan Ceran
Ipsos, Business Intelligence Scientist

Eğitim Tarihi: 22 Mart 2018 Perşembe 
Eğitim Saati: 9:30-13:15
Eğitim Yeri: TÜAD Ofis
Eğitim Ücreti:
TÜAD Üye: 400 TL+ %18 KDV
Standart:  600 TL + %18 KDV

Detaylı bilgi ve kayıt için lütfen Ece Ekşi ( ece.eksi@tuad.org.tr )   ile iletişime geçiniz

Katılım iptalleri, eğitim tarihinden 2 iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.
2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.