TR EN

Sosyal Medya Araştırmaları ve Analizi ile İçgörü Nasıl Yaratılır, Ürün ve Hizmet Nasıl oluşturulur?
06/04/2018

Geri
Sosyal medya paylaşımlarını analiz edip anlamlandırmak için Big data uzmanı olmamız mı gerekiyor? Hayır. Elimizin altında tutkularını, düşüncelerini, itirazlarını, beğenilerini cömertçe paylaşan milyonlarca insanın yorumları ve fotoğrafları var. Seçeceğimiz bir konuda önce birlikte veriyi bulacak, analiz edecek ve en sonunda da buradan anlamlı ürünler ve pazarlama önerileri üreteceğiz.

Eğitmen: Selin Kahraman- PepsiCo, Doğu Avrupa Tüketici ve Pazar Araştırmaları Direktörü

Eğitim Tarihi: 6 Nisan 2018 Cuma 
Eğitim Saati: 10:00-16:00
Eğitim Yeri: TÜAD Ofis
Eğitim Ücreti:
TÜAD Üye: 450 TL+ %18 KDV
Standart:  700 TL + %18 KDV


Katılım iptalleri, eğitim tarihinden 2 iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.


2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.