TR EN

Marketing Mix Modelling MMM-Bütünsel Medyada Marka Araştırmaları
08/03/2018

Geri
Ürünün tüm satış, pazarlama instore ve tüketiciye dokunan her bir nokta da yapılan iletişimin markaya ve şirkete olan katkısı. 
Yapılan yatırımların değerlendirilmesi
Özellikle medya planlaması (hangi mecralara yatırım yapılmalı, TV dijital, sinema vs.)
Hangi markayı nasıl konumlandırılmalı
Markaların ROI’si

Eğitmenler:

Deniz Yanık Karatay- Nestlé Consumer Insight Manager  
Özge Sarıoğlu- Nescafé, Strateji ve İletişim Müdürü
Esra Demirkaya Koca- Mindshare,CCO


Eğitim Tarihi: 8 Mart 2018 Perşembe 
Eğitim Saati: 9:30-13:15
Eğitim Yeri: TÜAD Ofis
Eğitim Ücreti:
TÜAD Üye: 400 TL+ %18 KDV
Standart:  600 TL + %18 KDV


Katılım iptalleri, eğitim tarihinden 2 iş günü öncesine kadar yapılmalıdır.

2018 Eğitim İçerikleri
Copyright © 2014 TÜAD. Tüm hakları saklıdır.